اسلایدر

ایران من، تو بمان

❀ ایران من ❀

من یک ایرانیم و افتخار می کنم که ایرانی هستم

امشب!

در تنهایی و سکوت!

میان بهت و حیرت!

عشق و غرور من!

ایران سراسر اتفاق و پر حادثه ای است.

که در روند لحظه های تاریک تاریخ، بارها و بارها شکسته.

زخم خورده.

بغض کرده.

لرزیده.

سوخته.

گریسته.

اما از پای نیفتاده.

عشق! و رنج و درد عشق، هدیه خدای بی همتای خرد و عدالت است،

و ایران مملو از درد و رنج، زائیده عشق است و زاینده عشق!

در بازی های تلخ و شیرین تاریخ و سرنوشت، در اوج توفانهای ریشه برانداز

سهمگین، در بستر زلزله های مخرب و ویرانگر، در هیاهوی بی گریز سیلهای

بنیان برافکن، ایران مانده است و می ماند، چون عشق زنده است.

چون ایرانی، ایرانی است.

ایران! یعنی عشق سرخ.

عشق! یعنی ایران سبز.

ایران من!

ایران فردوسی است و حماسه.

ایران حافظ است و عشق.

ایران مولوی است و معرفت.

ایران عطار است و عدالت.

ایران خیام است وصداقت.

ایران فرغانی است و حقیقت.

ایران فرخی است و آزادی .

ایران بابک است و قیام.

ایران افشین است و عصیان.

ایران مازیار است و طغیان.

ایران مزدک است و جسارت.

ایران کاوه است و شورش.

ایران آرش است و رهایی.

ایران دار است و سربداران.

ایران من!

نگاه کن!

بلند شو!

گریه نکن.

تو دردها و رنجها را بارها و بارها دیده ای.

تو آمدن و رفتن بیگانگان را بارها و بارها حس کرده ای.

تو با سوز و زخم.

با ظلم و ستم.

با خون و فریب.

با بحران و جنگ، بیگانه نیستی!

چشمهایت را نبند.

در خود نشکن.

بخند و بمان.

چون! عشق هرگز نمی میرد.

باور کن! عشق مردنی نیست.

عشق رفتنی نیست.
 



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت14:03---25 فروردين 1391
مسعود عزیز ,خیلی عالی بود.لذت بردم...

یاس
ساعت13:49---24 فروردين 1391
عکسها بسیار جالب و دیدنی بودن مخصوصا که با آهنگ وبتون ، بسیار همخوانی داشتن. جدا زیبا بودن. ممنون
و پنج ستاره تقدیم به شما نه به ایران و ایرانی............


erika
ساعت10:48---23 فروردين 1391
سلام شما هم لینک شدی موفق باشی

فرشته
ساعت11:38---10 فروردين 1391
وبلاگ خیلی خوبی داری سعی کن مطالب بیشتری بنویسی موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:,ساعت 21:48 توسط masoud|